waddis Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Vad ska man ha silver wing tilll.. Och hur får man GS bollen (tacksam för alla svar :gitarr: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Silver Wing - Gör så att du kan möta Lugia. GS-boll - Finns bara i den japanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag ahr sätt den på malta versionen där kan man få yamikarsu och magumarsi med devilcurse och angelcurse! :lol: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 gs bollen kan man inte få i den europeiska versionen å silver wong måste du ha föratt kunna möta lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Road Rider, sluta upprepa, han behöver inte veta det 2 gånger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ok sorry (såg inte att du hade skrivit :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 gs bollen finns den BARA på japanska versionene inte typ chinesiska för jag kan få ett från china går det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 gs bollen finns den BARA på japanska versionene inte typ chinesiska för jag kan få ett från china går det då? Det där med Gs-Bollen har triforce och Road rider skrivit redan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg