HAB Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 vad ska man göra efter man har tagit deep kings shuckle??? man får ju inget mail om vad man ska göra??? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 På Gamefaqs Står nog om det finns nåt att göra (titta på Guiden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Åk till tåget och där möter du sista gubben. Han har en shadow togetic level 20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Är det värt att köpa pokemon channel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Det här är en tråd om Pokemon Colosseum inte Channel. Men Nej. Jag tror inte det iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Det här är en tråd om Pokemon Colosseum inte Channel. Men Nej. Jag tror inte det iallafall. Skrev fel, tänckte på Channel, undrade om det är värt att köpa pokemon Colosseum.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 JA!!!!!!!!!! Det är köpvärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Om du gillar pokemon så JAAAAAAAAA!!!!!!!! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (Flamed Jirachi @ 21/06-2004 19:55:56) Det här är en tråd om Pokemon Colosseum inte Channel. Men Nej. Jag tror inte det iallafall. Skrev fel, tänckte på Channel, undrade om det är värt att köpa pokemon Colosseum.... JOOOdet e supervärt att köpa :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 bästa spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 det ända dåliga är att det inte finns vilda pokemon och att man inte kan surfa flyga osv. Men om ni menar där man kommer först så är där ingen tränare med togetic.... är det så att man måste ha fångat alla shadow först eller???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 jag har det och jag tycker det är bra enda felet e grafiken den e bra men inte i klass med metroid prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg