Gäst Golden Star Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 hur ska man instalera en tråd lös mus? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 jag skulle inte fråga om jag skulle ha en manuall! <_< på baksidan av paketet står det bara att man ska sätta in sensorens sladd i en PS/2 "connentor"... :unsure: Citera
Ozoon Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 PS/2 connector. är uttaget där bak där en mus brukar sitta. ibland är det tillochmed ett märke bredvid, kolla på baksidan av datorn, är det en platt ända på sladden ska du nog sätta in den i ett USB uttag, kolla bara på datorn, det finns bara en sorts platta långa hål... Citera
Gäst Golden Star Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 om du menar var den vanliga musen ska sitta, så sätter jag den trådlöse sladden dit men dt funkar inte...! Citera
kkthxbye Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 funkar för mig, men det är väl en knapp där man sätter på den vart det står connect... glöm inte batterierna bara Citera
Gäst Golden Star Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 jag hittar inte p/s2ir vad dt heter...! :angry: :cry: :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.