Emil_J Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 :kung: Hur ska man klara kupperna på coliseum på tid? :medieval: Det är assvårt. Har nån en bra strategi? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag har samma problem som dej :) jag klarar inte heller d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst coola_jag Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 du måste int klara det på tid nån som vet hur man klarar ursula Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil_J Skrivet 25 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Du ska skjuta eld på kitteln när den är blå, och is när den är röd. Då blir hon svag och du kan slå på henne. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst coola_jag Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 tack ska prövadet har du något tips på vilken nykel man ska anväda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 tack ska prövadet har du något tips på vilken nykel man ska anväda Den som har mest i Strenght tror ja B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil_J Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Wishing star e bra om du har d. Metal Chocobo är oxå bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst coola_jag Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 vad e de för grotta dem snacka om efter man har klarat ursula Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 du ska andvända mermaid kick som du får när du besegrar den första ursula Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst coola_jag Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 vart ska jag då ra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 du vet den krafiga vattnet? vet inte hur jag ska förklara men när du går tioll palatset så finns dt en krafig vatten som man inte kan simma upp där ska du använda mermaid kick när du e längst upp typ ska du till höger o där finns en grotta som heter ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg