mrblack Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 :( jag ska hitta en som ska spela fiol det kan väl inte vara så svårt att hitta. jag såg vid diku tree eller hur det nu stavas och nu är han i ett vatten fall, och spelar uselt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Svinga dig in med Grapling hook i vattenfallet (eller ville du veta vad man ska göra med Honom?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 jag har inte ens komit in i vatten fallet men jag kan gärna vetta hur man gör :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 jag har inte ens komit in i vatten fallet men jag kan gärna vetta hur man gör :) Jag sa ju de... svinga dig in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 du ska använda deku leaf för att komma in i vattenfallet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Det gjorde inte jag...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 ok men jag tycker det är det enklaste sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 för att kunan komma in i vatten fallaet ska du göra något av de 2 allternativen. sedan ska du bara prata med honom. har för mig att du ska spela med honom också :) sedan är det bara att bege sig av till earth tempel :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Wind temple, inte Earth temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 tack bra MEN SLTA GRÄLA :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (redigerat) Jag blir inte sk*tsur för att nån säger/kommer ihåg fel. Jag rättar så att du t.ex inte får "felaktig" information. Redigerat 21 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 oj sorry :rolleyes: det var det jag menade. tänkte på det jag höll på med nu. eller jag ska göra det där med draken :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg