HerrHubba_Bubba Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Nån som ska kolla på den? Jag tror den e bättre en ettan och hoppas det oxå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Ska inte detta vara i Film/Musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jo...och att dt redan finns en sån här tråd! men jag hoppas att dt blir en bra film! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 ska snart köpa biljet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Jag ska lätt se den! :D Jag ska köpa mina biljetter så snart som möjligt! :D Men du som sagt det finns redan en sån här tråd.....som jag skapa har jag för mej :D Redigerat 23 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag ska se den när den kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 LÄTT Har sätt ettan och jag har sätt en trailer på 2an och reklam på 2an deen värkar äga sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag ska se den med en kompis. skurken är ju doctor octupusy den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag ska se den med en kompis. skurken är ju doctor octupusy den här gången av vad jag sett på trailen så kan d vara ett ganska passande namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 synd att inte venom och carnage är med... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 doctor octupusy har ju varit med i den tecknade serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.