Thunder Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Gå dit dom håller på att bygga ett colloseum och där ser du ett hjul ta det och åk till baka till staden och poväg upp till collot så ska du in i väder kvarnen när den har stannat plocha fram hjuler sätt på det klara dom i collot och gå ut på bron möter du en som öppnar dörren dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag är vid stenen men jag kan inte vinna mot snubben i silver som är ivägen han gjorde så att jag förlorade för första gången i hela mitt pokémon colosseum liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 :lol: han är lätt1 kom i jän klå honom! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Och fånga Hitmontop. Du kan gå till Pyrite town och Träna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 du ska gå till skogen och du trycka A mot stenen sen väljer du den pokemonen du vill ska "renas" så blir den renad. använd INTE timeflute. spara dom till Hundarna (Raikou Suicine och Entei) det var allt för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg