Bandyfluff Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 man ska ju spela scaredcrow´s song i fire temple vid en plattå någonstans (vet inte exakt var) och sedan ska det hända något så man ska ta hookshooten och komma up... men va händer? för inget händer när jag spelar sången.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Hmm ska man spela det i Fire temple???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 det står det på min guide... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Okej om det står på din gudie så står det på din gudie. jag minns inte att man skulle spela sången i fire temple men har hört samma i Majora's Mask att man ska spela den på en platta så kommer Fågel skrämman upp... Har dåligt minne nämligen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 man ska spela den låten för att kunna få tag i gold skulltulas annars behöver man den inte. du ska inte spela song of time eller ngt annat då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 har testat alla sånger... :( suck..kommer väl aldrig därifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 vad gör man efter fire temple förutom att man ska te Zora´s river Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Vad jag kommer ihåg så skulle man upp till ett förfruset Zoras Domain,sen ut till Jabu Jabus källa och in i en grotta,men jag vet inte om det är rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg