Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 vad händer om man fångar missingo egentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Spelet kan hacka sig och allt kan gå förlorat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag fånga missigno en gång det hände ingenting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Nej, men notera, det kan gå förlorat. Händer inte alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WindGanon Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 du gjorde ett misstag med att fånga han om du nu går in i din ps hos dina pokemon kommer nog hela spelet ha fu....at sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takanuva Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag har missingo, jag har haft den i 1. 2 år. inget händer! men allt som är lite overkligt att jag lärde den fly, en kangaskhan som kan FLYGA!!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ok jag har hört att hela game bouyet sprängs men det är väl inte sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Nej det är verkligen inte sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag fånga missigno en gång det hände ingenting... Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 men om man dödar den kopierar man väll den grejen man har på sin femte plats i sin bg eller nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 men om man dödar den kopierar man väll den grejen man har på sin femte plats i sin bg eller nått? japp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 nej sjätte är det väl B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg