Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 min misigno förstörde mitt spel! och vad kan den för attacketr igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Water Gun Water Gun Sky Attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 neeemeeen den heter MISSINGNO. och det ända som händer e att den kan förstöra grafiken och hall of fame recorden det är :'M* man ska akta sig för och missingno men missingno är bara en bugg så man behöver inte oroa sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 ok men det kanske va nått annat som pajade mitt gameboy spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jag har missingo, jag har haft den i 1. 2 år. inget händer! men allt som är lite overkligt att jag lärde den fly, en kangaskhan som kan FLYGA!!!? hur vet du att det är en kangashan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Har hänt för mej sådär i Hall of Fame, men man behöver inte fpnga han för att det ska hända, bara slå han. Och hur vet du att Kangaskhan inte förstör spelet då? Och vad är PokeRus? (Fulla pkmn? Pokemon Rus...?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 ni vet det är ju det första pocket monsters gotta catch dem all spell så det går att förvirra spelet och bugga det mycket missingno. är ett sådasnt bugg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Och hur vet du att Kangaskhan inte förstör spelet då? Och vad är PokeRus? (Fulla pkmn? Pokemon Rus...?) PokéRus är ett slags virus som Pokémon kan få. Viruset kan vara bra, för man får dubbelt så mycket exp points. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 min feraligather fick d men e det falligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Pokérus finns bara i guld silver och kristall det är en sak som snubbarna på nintendo programerat in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 När jag fångade Missingo så försvann min Venusaur,Charizard och Blastios och min kangashan lärde sig Thunder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Det tycker jag med det kan hända värre saker...=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg