Rosenberg Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Skrivet 29 Juni 2004 Sånt har jag aldrig drabbats av.. Bara att jag får dubbelt så mycket exp. points, och det är ju bra.
Gäst Bountyhunter Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Skrivet 29 Juni 2004 Det ända som hänt mig är att den fyllde en hel box...
nebbig Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 Är det någon skillnad på att fånga Missingo, Mi*ng***o, eller "!"z"Q#¤"#¤ :P
Chaos Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 jag fångade en och han blev en kangaskhan efter ett tag så nu har jag en kangaskan lvl.100 och den kan: Fly, sky attack, flamethrower och hydro pump ( Jag har klarat ut pokémon guld/silver och Blå/gul/röd (för 1-2 år sen...)så om ni behöver hjälp så sär till mig! och ni kanske inte vet att spelet går ut på att fånga alla pokemon och få alla på poke dexen sen ska man prata med professor oak om ni inte heller kan fuska så pm,a mig för att få det ( det där när man kopierar pokemon och saker, fast det fusket finns säkert på redan här
busigkitten Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Skrivet 21 Juli 2004 hur får man pokerus? jag fick d en gång å d hände inget annat än att d stog pokerus på status påde drabbade pokemonen.. var möter man missingno? den finns väl inte med i pokedexen? Någon som vet hur man gör pichu till pikachu? Var får man tag på metalcoat? hur gör man scyther till scissor? Hur utvecklar man till kingdra? Hur gör man slugma till magcargo? hur gör man porygon till polygon? Var hittar man sekuine? hur gör man dratini till dragonair? jag har hört att man ska ge leafstone men d stämmer väl inte? Hur utveckla man larvitar till pupitar? Hur och till vad utvecklar man pupitar? Tack på förhand!! kramisar från lellan..
holgert Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Skrivet 21 Juli 2004 Missingo ser ut som fiskar :D Tycker inte jag!Jag tycker han ser ut som en suddig bild!
Rekommendera inlägg