Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag har rachu- thunderbolt thunder brickbreak slam absol-sword dance slash future sight swampert- mud shot surf return blizzard camerupt- euroption erthkvake rock slide ember shelgon-fire blast dragonbreth ember headbutt metagross-phsycic hyper beam meteor mash hyper beam ska jag ändra något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Hur kan din Metagross ha 2 Hyper Beam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 undrar jag mee.. men det va ganska risigt! asså du måste ju iaf ha lite bättre än swords dance ember och return.. uppgradera shelgon.. du mååste bara ha salamence! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Vill man ha Hydro pump på Swapert måste man låta bli att utveckla Mudkip. (om han du, road rider vill ha den attacken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 samma med torchic om man vill ha flamethrower och jag tror att det är samma med treecko om man vill ha solarbeam.. ja vet inte men tror de.... och du giga_bowser kan du inte hjälpa mig lite mer mee zelda... please! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) Men Flamethrower går att köpa. Och Solarbeam kan man hitta nånstans. Redigerat 22 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 samma med torchic om man vill ha flamethrower och jag tror att det är samma med treecko om man vill ha solarbeam.. ja vet inte men tror de.... och du giga_bowser kan du inte hjälpa mig lite mer mee zelda... please! behöver du hjälp me zelda isåfall vilket ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag har svarat honom, men nu är vi offtopic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 3/10 , inte så bra team.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg