Offline Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 det är kasst att dom tar bort en massa från boken men om dom INTE gjorde det så skulle filmen bli typ 5 - 6 timmar lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 alla harry potter suger det tycker jag om du vill veta! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag har inte tyckt om harry potter för filmer är för mycke data-gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tyckte att den var bäst hittills (kan ha att göra med att trean e min favvo-bok)! Blev lite besviken bara när de hade kastat om handlingen så himla mycket :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 nej, det såg man.. Jo det såg man ju, men mas såg väl inte när mcgonnagal tog den av harry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 den va bra men dom hade klippt bort så mycket från boken.. Håller med men det var nog den bästa hitills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det var inte mycket som var med i filmen som hände i boken ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 mm,Den var sämst hittills,den bästa tycker jag var ettan! Det var skitbra när Hagrid kom in i dörren,han är så här skitstor sen har han en mesröst!HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 den var skit :evil: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Den e as bra ju... Emma Watson (Hemione) e ju as snygg i dennna :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Håller med att hon va snygg i trean, :wub: ,men filmen var dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 AVP(ALIEN VS PREDATOR)VET JAG ATT DEN ÄR EN BÄTTRE FILM!AVP KOMMER SNART!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.