Offline Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 det är kasst att dom tar bort en massa från boken men om dom INTE gjorde det så skulle filmen bli typ 5 - 6 timmar lång! Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 alla harry potter suger det tycker jag om du vill veta! :) Citera
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Jag har inte tyckt om harry potter för filmer är för mycke data-gjort Citera
Swooper Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Tyckte att den var bäst hittills (kan ha att göra med att trean e min favvo-bok)! Blev lite besviken bara när de hade kastat om handlingen så himla mycket :'( Citera
Gäst Spirtual Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 nej, det såg man.. Jo det såg man ju, men mas såg väl inte när mcgonnagal tog den av harry? Citera
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 den va bra men dom hade klippt bort så mycket från boken.. Håller med men det var nog den bästa hitills! Citera
Erasse Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 det var inte mycket som var med i filmen som hände i boken ;) Citera
Veilor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 mm,Den var sämst hittills,den bästa tycker jag var ettan! Det var skitbra när Hagrid kom in i dörren,han är så här skitstor sen har han en mesröst!HAHA! Citera
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Den e as bra ju... Emma Watson (Hemione) e ju as snygg i dennna :wub: Citera
Veilor Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Håller med att hon va snygg i trean, :wub: ,men filmen var dålig! Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 AVP(ALIEN VS PREDATOR)VET JAG ATT DEN ÄR EN BÄTTRE FILM!AVP KOMMER SNART!!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.