HenkePenke Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag har en wynaut... men det blir inget skillnad på nummeret på han... man ska ha han i teamet o sen deposit o sen withdraw? så gör jag... men gubben säger att han fortfarande inte kan se ön.. hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Var det inte Wobbuffet? Själv har jag heller inte kommit till den ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Det kan vara vilken som helst. Men på ön kan man möta vilda wynaut och ingen annan stans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 det måste inte just vara en wobbufett det kan vara vilken som helst jag tror att det är större chans med shiny pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Beror det på hur många shiny man har i partyt?Bara shiny i partyt och han kan inte missa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 JO det kan man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Jag har bara en shiny pokemon så min chans är inte så stor att jag kommer till Mirage island.Jag har inte kommit till Mirage island än. Redigerat 23 Juni 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 de spelar ingen roll om man har shiny eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Dina pokemon i partyt bara får ett nummer varje dag (sätter du in dom på datorn ändras nummret). Är det rätt så finns ön. :student: Edit: Det är väldigt liten chans!!! Redigerat 23 Juni 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Men egentligen så är det knappt något speciellt med ön, där finns ju bara ett Liechi Berry och Wynauts. Jag tycker där ska finnas något bättre eftersom den är så svår att komma till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Dina pokemon i partyt bara får ett nummer varje dag (sätter du in dom på datorn ändras nummret). Är det rätt så finns ön. :student: Edit: Det är väldigt liten chans!!! vadå nummer :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (JYCKEN @ 23/06-2004 22:35:48) Dina pokemon i partyt bara får ett nummer varje dag (sätter du in dom på datorn ändras nummret). Är det rätt så finns ön. :student: Edit: Det är väldigt liten chans!!! vadå nummer :( Man kan inte se dom. Man bara kallar det nummer!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg