Dream Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) min kusin ha det och tror mig grafiken är bra men inte liika bra som ps2 men en viss likhet med ps1 och han har bara en enda spel finalfantasy x :cool: Redigerat 23 Juni 2004 av DB MASTER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 har din kusin psp? det har väl inte släppts än. vad jag har hört släpps det inte förrän i november i japan och nån gång nästa år här och ff x kommer inte till psp. så, vad har du fått det ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 mm du måste har blandat ihop det det är ju november psp kommer tilll sverige och ffx finns ju på psp annars kan du själv frågar han. hans msn är [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 dt släpps nästa år! <_< han kan inte ha den! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ffx är till ps2. Din kusin har anting blandat ihop någontin eller så vill han skryta om någonting som är orimligt. Inte ens ff XII kommer till psp... ehh... vet inte vad förkortningen står för så jag kanske säger något väldigt udda nu... ta det med en nypa salt. Snackade med en unge som sa att han hade Playstation 5. jag sa att han inte vet vad han snackar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 PSP kommer första kvartalet 2005 ! det har inte kommit ut än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ffx är till ps2. Din kusin har anting blandat ihop någontin eller så vill han skryta om någonting som är orimligt. Inte ens ff XII kommer till psp... ehh... vet inte vad förkortningen står för så jag kanske säger något väldigt udda nu... ta det med en nypa salt. Snackade med en unge som sa att han hade Playstation 5. jag sa att han inte vet vad han snackar om. ff e final fantasy :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 skulle inte psX komma ut då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag vet inte... ska ändå inte köpa psx!... ´back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 skulle inte psX komma ut då? psx finns redan i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 e inte psx den lilla ps1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 nej, den heter ps1(psone) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg