finaly_man Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Har klarat första på Easy och Normal, andra på Easy och sista på easy. Den mellersta cupen är ju svårast! Sista banan, kommit till där man kör Grand Prix med en lava-bana på Story. Hur många story finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Min är Capt.Falcon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag har klarat story mode på Very Hard!.... :D ...... Men det var j*vligt svårt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag e typ på chapter 7 easy men hur många storys finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Prolouge: Black Shadow's Disgrace Captian Falcon Trains Goroh: The Vengeful Samurai High Stakes in Mute City Challenge of the Bloody Chain Save Jody! Black Shadow's Trap The F-Zero Grand Prix <----- Secrets of the Champion Belt Finale: Enter the Creators I ordning såklart, jag är (<---) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 är det värt att köpa de spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Prolouge: Black Shadow's Disgrace Captian Falcon Trains Goroh: The Vengeful Samurai High Stakes in Mute City Challenge of the Bloody Chain Save Jody! Black Shadow's Trap The F-Zero Grand Prix <----- Secrets of the Champion Belt Finale: Enter the Creators I ordning såklart, jag är (<---) samma som mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 är det värt att köpa de spelet Ja.... Det är det verkligen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg