# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 fotboll e tråkigt och det händer inget i sporten..... Händer inget? :huh: Det där är ett äkta sporthataruttryck. :huh: Grekland vann EM. Vem hade räknat med det innan och varit 100% seriös? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ingen såklart :P ja trodde tjeckien eller france Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Nej.. Jag tycker inte fotboll är roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 vilka hejade ni på förutom sverje för det skulle alla säga jag hejade isåfall på holland eller tyskland......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 vilka hejade ni på förutom sverje för det skulle alla säga jag hejade isåfall på holland eller tyskland......... Portugal & Italien innan EM. Mot slutet, Grekland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 tycker så här......... 1.holland 2.tyskland 3.frankrike 4.greckland 5.italien 6.portugal 7.tjeckien 8.slovakien holland mattade tyvär sverje för er som inte bor istockholm kaske inte vet vad det betyder iallafall det betyder typ dom hadde ingen chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) tycker så här......... 1.holland 2.tyskland 3.frankrike 4.greckland 5.italien 6.portugal 7.tjeckien 8.slovakien holland mattade tyvär sverje för er som inte bor istockholm kaske inte vet vad det betyder iallafall det betyder typ dom hadde ingen chans! Och därför blev det 0-0 full tid & SVERIGE hade en ribba ut & en stolpe ut. <_< Vinst på straffar är inte övertygande. Lär dig stava Sverige för en gångs skull Musse. Jag som nationalist blir ganska irriterad av det. Du är ju ändå svensk. SVERIGE Greckland låter lite mystiskt, men bara du tar bort c så förstår man bättre. Sitt eget land SKA man kunna stava till om man inte är dyslektier eller -6 år gammal. Ta inte det här på fel sätt bara. Redigerat 14 Juli 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.