finaly_man Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Tycker Fuska.se ska ha en egen server på Halo Combat Evovled för PC. För att dne ska synas kan den heta FUSKAAA.SE!!! tex? Vi kan mötas där när det passar några, jag kommer iaf vara online här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Varför inte fixa själv då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Jag måste ju veta så att någon vill vara med, hur gör man så att man skriver föresten i Halo PC? Alla från fuska.se ska heta [FUSKA] i början av namnet, jag heter då [FUSKA] 123 Ni kan heta annat än siffror där, tex #FM. ska nog byta, jag heter [FUSKA] #FM Redigerat 24 Juni 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan 4 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jag måste ju veta så att någon vill vara med, hur gör man så att man skriver föresten i Halo PC? Alla från fuska.se ska heta [FUSKA] i början av namnet, jag heter då [FUSKA] 123 Ni kan heta annat än siffror där, tex #FM. ska nog byta, jag heter [FUSKA] #FM Menar du hur man ska chatta på Halo online? Enkelt! Tryck på "T" för att chatta till alla, tryck på "Y" för att chatta till ditt lag, tryck på "H" för att chatta till fordon! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Chatta till sitt lag då man spelar CTF? Och varför ska man chatta med fordonen? Så att dom kommer till en själv då Ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag måste ju veta så att någon vill vara med, hur gör man så att man skriver föresten i Halo PC? Alla från fuska.se ska heta [FUSKA] i början av namnet, jag heter då [FUSKA] 123 Ni kan heta annat än siffror där, tex #FM. ska nog byta, jag heter [FUSKA] #FM Om man heter [FUSKA] i början av namnet så : Åh , en fuskare , han måste vi banna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 varför just en Halo server, halo är det knappt några som kör ju, och det uppmutrar folk att köpa iligela spel, eftersom det är så dyrt då kan man lika gärna skaffa CS som är GRATIS att ladda ner och köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag kan fixa en cs server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 man måste köpa en cs-cd-key va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 nej man måste ha en half life cd key, men half life kan du köpa för 99kr idag på typ onoff, så har du half life så har du en egen cd key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 är halo bra i online är det kul vistas man runt t.ex som på CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.