Shockwave Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Man kan göra animerade bilder i Photoshop Elements också. hur i himmlans namn då jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Man behöver bara en massa layers.. Det är svårt att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Animering i Photoshop Elements? Detta låter intressant..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 på adobe imageready 3.0 hur gör man animerade bilder i det jag fattar ingenting av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Du får int ha en animerad bild som en avatar gå in på min tråd och kolla den heter Hjälp med ps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 hur tar man ut en adobe bild??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Du får int ha en animerad bild som en avatar gå in på min tråd och kolla den heter Hjälp med ps Du.Man kan ju faktiskt ha en animerad bild till annat än en avatar. <_< Frågade han om hur man gör animerade avatars? NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.