Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 actionreplay har samma funktioner som gameshark och det e as lätt att få tag på det finns i game (affären) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Hur går den till, Lixom man ska väll kunna få pokemon med hjälp av den??? Har också sett den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 actionreplay har samma funktioner som gameshark och det e as lätt att få tag på det finns i game (affären) :cool: funkar den som GS, det visste inte jag :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 man får en cd skiva till datorn sen laddar man ner fusk från actionreplay.com och sen till ett minneskort som man får det går jätte snabbt jag har det till xbox det kostar ca 399 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Okej..Kanske skall köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 samma här men GS behöver man inte ladda ner.. tror jag iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 samma här men GS behöver man inte ladda ner.. tror jag iaf! Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 om man laddar ner får man mera fusk jag ska köpa action replay iaf det verkar vara bättre än GS men vad är priset på GS egentligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 om man laddar ner får man mera fusk jag ska köpa action replay iaf det verkar vara bättre än GS men vad är priset på GS egentligen. :lol: Jag köpte ett för 80 kr i Thailand! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 wow! det e ju en skitbra affär...!!! ja ska ha AR iaf... var laddar man ner fler koder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 FYI tillbehören ändrar i spelets minne. t ex hp=9999 och sedan så kan inte spelet ändra tillbaka. Men andvänder man ett sådant tillbehör så kan man säga adjös till garantin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Vadå? Förstörs spelet av fusken, dumt att ha det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg