HomerSweSimpson Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 kan nån ge mig tips inför pokemon ligan mitt team e nu: groundon lvl 59 swampert lvl 58 golbat lvl 44 relicanth lvl 35 wailmer lvl 31 tropius lvl 26 =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Byt Tropius och Wailmer , mot nåra andra bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag kan säga att du bara kommer att klara ligan med tur om du har de Pokémon. Träna de som är under Lv.45 upp till Lv.50 så blir det en lätt match. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 k tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag andvänder bara hundra lv i ligan men kolla på pokenav och ta trainers eyes dom det är rött på tryck på dom och se var dom e . stick sen och möt dom och träna upp dina dåliga pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ja gjorde de efter ligan har bara 3 på lv 100.. hur många timmar har du spelat på ditt sonic 2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Var ett tag sedan jag spelade nu... Var fasiken hittar jag elit 4:an någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 nere till höger på kartan finns en dubbelstad asså en som e avlång.. så flyger du till den översta delen så e du i elit 4:an! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag har spelat 354 timmar, smaragd :D . men du nu tror jag att jag vet vad man ska göra när man har fått alla pokemon! man ska nog klara alla sorters contest också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag har spelat 354 timmar, smaragd :D . men du nu tror jag att jag vet vad man ska göra när man har fått alla pokemon! man ska nog klara alla sorters contest också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ojoj råkade svara dubbelt så om man kan ta bort ett inlägg ta bort detta då moderatorer! jag e ledsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 hur länge har ni andra spelat då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg