Gäst Cuddles Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 finns det något fusk på multiplayer??? :huh: :huh: :huh: Citera
Schassen Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 finns det något fusk på multiplayer??? :huh: :huh: :huh: om man fuska d man spelar på internet och dom kommer på en så blir dom otroligt sura och kickar en från serven och om man har riktig otur så får man aldrig spela på den serven igen. Citera
-MGS- Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 Helt rätt Schassen. Du kan bli bannad från VAC och kommer inte få spela nå mer på vac servrar. Ungefär 80% av alla servrar använder VAC. Så jag kan inte tipsa om att fuska. Blir det tillräckligt dåligt så bannar steam efter ip och då kan du ALLDRIG spela cs mer Citera
Shadow of Darkness Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 Helt rätt Schassen. Du kan bli bannad från VAC och kommer inte få spela nå mer på vac servrar. Ungefär 80% av alla servrar använder VAC. Så jag kan inte tipsa om att fuska. Blir det tillräckligt dåligt så bannar steam efter ip och då kan du ALLDRIG spela cs mer Jo det går men inte med Steam iaf...Men ingen här rekommenderar Fusk det finns nog med i reglerna om det finns nån. isåfall tycker jag du ska läsa reglerna först innan du gör nått det kan stå att du måste betala Citera
-MGS- Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 b, allt jag skrev gäller steam. Jag sa åt min kompis alla risker man tog med fusk men han gjorde det och blev bannad från Valve och Sierra. Citera
derik Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 Fuska aldrig på Multiplayer spel !! Man blir bara bannad... och sen buhuu Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.