Bullaregott Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 men mario kart räcker inte långt! det tröttnade jag typ på 2 dar? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jo det finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 håll käfte köp pkmn colloseum det varar länge för att man måste fånga förtiåtta(48) pokemon sen rena dom och det tar sin lilla tid cirka 40 timmar (för mig alltså men jag e överklassen dom bättre alltså eller rent utav bäst i världen jag e 3:a bäst i malmö iallafall förra året på nintendo-mästerskapen i malmö ) :.lol.: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Super Smash Bros Melee! har havt de spelet nåt år nu.. och har fortfarande varken tröttnat på det eller klarat ut det. Och om du mot förmodan skulle klara ut spelet, kan du ju ändå sköra det om och om igen... de blir aldrig tråkigt! Så köp det om du vill ha nåt långlivat spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 kirby air ride va inte otrevlig ! senig! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Zelda tww är stort och roligit spel jag höll på i 13 dagar körde 10 timar om dan :lol: det är riktigt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Metal gear solid: tts. Ganska lätt att klara men mkt kul att spela om, och många special förmål. Resident evil 1. Skoj och ganska svårt. 2 olika karaktärer. Håller länge.. Metroid prime verkar ju inte dåligt.. ska köpa det så fort jag kommer hem från gotland.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 håll käfte köp pkmn colloseum det varar länge för att man måste fånga förtiåtta(48) pokemon sen rena dom och det tar sin lilla tid cirka 40 timmar (för mig alltså men jag e överklassen dom bättre alltså eller rent utav bäst i världen jag e 3:a bäst i malmö iallafall förra året på nintendo-mästerskapen i malmö ) :.lol.: Alla var säkert inte med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 harry potter 3 e ochså lång enligt mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 köp FF:CC. jag har spelat i 42 timmar och är på 17:de året. och du kan hålla på att spela i många mer år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 mk:dd har jag haft i flera år och inte tröttnat på det likaså ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Kirby magical mirror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg