Hoppa till innehåll

Spel Som Räcker Långt


Rekommendera inlägg

  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

håll käfte köp pkmn colloseum det varar länge för att man måste fånga förtiåtta(48) pokemon sen rena dom och det tar sin lilla tid cirka 40 timmar (för mig alltså men jag e överklassen dom bättre alltså eller rent utav bäst i världen jag e 3:a bäst i malmö iallafall förra året på nintendo-mästerskapen i malmö ) :.lol.:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Super Smash Bros Melee!

 

har havt de spelet nåt år nu.. och har fortfarande varken tröttnat på det eller klarat ut det.

 

Och om du mot förmodan skulle klara ut spelet, kan du ju ändå sköra det om och om igen... de blir aldrig tråkigt!

 

Så köp det om du vill ha nåt långlivat spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Metal gear solid: tts.

Ganska lätt att klara men mkt kul att spela om, och många special förmål.

 

Resident evil 1.

Skoj och ganska svårt. 2 olika karaktärer.

Håller länge..

 

Metroid prime verkar ju inte dåligt.. ska köpa det så fort jag kommer hem från gotland..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håll käfte köp pkmn colloseum det varar länge för att man måste fånga förtiåtta(48) pokemon sen rena dom och det tar sin lilla tid cirka 40 timmar (för mig alltså men jag e överklassen dom bättre alltså eller rent utav bäst i världen jag e 3:a bäst i malmö iallafall förra året på nintendo-mästerskapen i malmö ) :.lol.:

Alla var säkert inte med
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Lakrits Tomte

köp FF:CC. jag har spelat i 42 timmar och är på 17:de året. och du kan hålla på att spela i många mer år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...