Logiteck Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 TYCKER NI ATT JA SKA KÖPA DRIVER 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Min kompis planerade tat köpa detta. Men så läste han... Många anser att detta spel är katastrofalt. Grafiken, effekterna osv är snyggt. Men spelet är fullt av STORA Buggar som tar livet av en... Vissa av banorna ska man tydligen heller inte kunna klara av, eftersom bandesignen är helt fel... Ibland dör man bara, trafiken sjunker igenom asfalten. jag har själv ej spelat det, men eftersom många riktar skark negativ kritik mot det rekomenderar jag att du väntar tills det slöpps på PC. Om det gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Köp det om du gillar tex. gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 köp true crime istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Köp det absolut inte jag köpte det hos game i täbban och ska lämmna tillbaks det för det var värsta FEEEEEEETA buggar helatiden. ex 1: om man rammlar av en motorsyckel ligger han på armbågarna och knäna tills han har glidit fem meter dååå ställer han sig upp. ex 2: om man skuter en kille på en parkbänk i bakhuvet med shot gun så flyger han upp trettiofem meter i luften innan han landar på marken. så köp det innnnnnnnte... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 nej,köp GTA VICE CITY istället ifall du inte har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KluKluxLord Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jo köp Driver 3!!!! Och sen det nya Gta spelet!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jo köp Driver 3!!!! Och sen det nya Gta spelet!!! har du kört det?? <_< dom säger att det är stora buggar ju :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 köp driver 3 det är as kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag har köpt det Det är väldigt kul som gta fast man är en polis "undercover" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 jag gjorde som du sa weter men jag sjöt han en gång till med pistol så åkte han ner köp det det är as grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 efter att jag läste den här tråden förstog jag att driver 3 är typ gta (wanna be) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg