Hoppa till innehåll

Super Smash Bros Melee


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1: Är det nån som vet hur man får luigi? Jag klarade bana 1 adventure mode med en 2:a i tiden och besegrade honom, men jag fick honom inte. Nu funkar det iínte att möta honom på samma sät igen. Finns det nåt annat sätt?

 

2: Hur hoppar man på väggen egentligen?

 

3: Hur får man Sonic och Tails?

 

4: Hur många trofeer finns det totalt? Det lär ju finnas hur många som helst...

 

5: Hur får man den sista banan som det är ett frågetecken på? (den som är längst ner till höger där man väljer bana)

 

6: Hur får man Kirbys bana från N 64?

 

7: Vilket är det bästa sättet at få Mewtwo på? Är det att fö´rsöka köra 700 matcher eller att försöka spela i 20 timmar?

 

8: Hur får man fler event matches? Jag har klarat alla t.o.m nr 30, men sen finns det inga fler. Hur får man fler?

 

Det var nog allt jag ville veta för tillfället.

Nr 5. Den får du när du har tagit Birdo-trofeén. Om du menar den sista med ett frågetecken.. Birdo är en lila slags gubbe... Partner till Yoshi i Double Dash.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0013: Jag har kört över 250 matcher. Ingen trofe än.

 

Jag har visdst för mig att man aska kunna få sonic och tails. jag vet bara inte hur man gör. jag har sett ett screenshot där dom är me

 

Få Luigi: Måste hundardelarna sluteapå en tvåa eller räcker det med att det finns en i hundradelarna (23 sek 25 hundradelar tex)

Hur månmga matcher måste man i så fall köra i vs?

 

Target test med alla gubbar: Vad menas med alla gubbar? Menas det alla grundgubbar eller alla hemliga gubbar?

 

Hur många gubbar ska man hitta för att få fler event matcher? Man borde ju inte behöva hitta pichu och såna gubbar, för man ska få den när man klarar event 37.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://64.4.43.250/cgi-bin/getmsg/PlayAsSo...62e2a3537dc32b6

Menar du April Fool Joke. Japp DX versionen skapades nåra veckor efter detta.

 

Luigi:Nej så här.

minut spelar ingen roll. Sen ska det vara 02, 12, 22, 32, 42 eller 52. Hundradelarna spelar inge roll.

Alltså T.ex. 04(spelar ingen roll).32.15(spelar ingen roll)

Redigerat av 0013
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0013: Jag har kört över 250 matcher. Ingen trofe än.

 

Jag har visdst för mig att man aska kunna få sonic och tails. jag vet bara inte hur man gör. jag har sett ett screenshot där dom är me

 

Få Luigi: Måste hundardelarna sluteapå en tvåa eller räcker det med att det finns en i hundradelarna (23 sek 25 hundradelar tex)

Hur månmga matcher måste man i så fall köra i vs?

 

Target test med alla gubbar: Vad menas med alla gubbar? Menas det alla grundgubbar eller alla hemliga gubbar?

 

Hur många gubbar ska man hitta för att få fler event matcher? Man borde ju inte behöva hitta pichu och såna gubbar, för man ska få den när man klarar event 37.

Man måste klara med alla" gubbar på Target Test. Då menar vi alla som finns på hela spelet. De hemliga också.

 

 

 

För att öppna Event Match efter 30 så behöver du dessa.

Young Link, Luigi, Falco, Mr Game and Watch. Kommer inte på fler för tillfället. Men jag "tror" att det är alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du behöver inte MR.game and watch LOL för att låsa upp event 30.

 

jag är inte säker men jag tror inte man behöver han... men man behöver nog alla andra förutom han för astt låsa upp event match 30 -??

Men LOL på dig också. Hur f*n har du tänkt dig hur man ska göra på Mr Game and Watch forever...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...