Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Är Stunt man bra man kör bara på massa gröna pilar ju :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag tycker det är tråkit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 har aldrig kört det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 jag tycker det är tråkit Phile93: Du ska inte säga något, du har knapt ens kört det :angry: ELLERHUR??? Åter till saken, ähum. Stunt man är ett bil spel, man kör bil helatiden i det och spelar in filmer åt Produsenter (det är liksom banorna). det är väldigt svårt men ganska kul (tveksamt hmhmhmhmhm) . köp det om du gillar skitsvåra rally spel... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 den är dåligt t.o.m första banan är svårt man ska kråka alla bilar i en hög och det är typ 5 bilar nåt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 den är dåligt t.o.m första banan är svårt man ska kråka alla bilar i en hög och det är typ 5 bilar nåt :blink: vad snackar dem om?någon som vet :blink: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 det e tråkigt men jag har kommit till en rolig bana där man kör en sport bil och ska hoppa framför ett tåg!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 wetter:jag har kört det hemma hos dig jag tycker det är jätte tråkit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 det suger verkligen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 det suger verkligen... Jag vet vi kan starta en Anti Stuntman klubb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 det e kanske lite väl onödigt men jag e med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Håll er tll PM eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg