HenkePenke Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 1. Jag vet vart man får TROPIUS men det är ju omöjligt o hitta han... något tips? 2. Finns det ingen bra "poision" pokemon? jag tycker iaf Swalow är bra..
Rosenberg Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Skrivet 25 Juni 2004 (redigerat) 1. Som Blab Blab sa, leta mycket, ge aldrig upp! 2. Här är alla Poison Pokémon: Dustox, Zubat, Golbat, Crobat, Tentacool, Tentacruel, Oddish, Gloom, Vileplume, Roselia, Gulpin, Swalot, Grimer, Muk, Koffing, Weezing och Seviper. Själv föredrar jag Seviper, men den finns bara på Sapphire. Redigerat 25 Juni 2004 av Triforce
Legend_gamer Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Skrivet 25 Juni 2004 1 jag tror bara att man kan hitta denär det inte regnar 2weezing!!
Shadow of Darkness Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Skrivet 25 Juni 2004 1. Jag vet vart man får TROPIUS men det är ju omöjligt o hitta han... något tips? 2. Finns det ingen bra "poision" pokemon? jag tycker iaf Swalow är bra.. Jag hitta den så fort jag gick där men bara leta på som alla andra har sagt. till sonic2: det är väll bara vissa ställen där det regnar eller ?
Blitzcat Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Skrivet 25 Juni 2004 1.Jag hittade honom och då regnade det men det har nog ingen betydelse! Men bara leta! 2. Seviper :bah: :bah:
Rekommendera inlägg