Hoppa till innehåll

Gamecube Memory-card


Rekommendera inlägg

Jag var och handlade för ett tag sen då kunde jag välja mellan

 

Nintendo Gamecube - Original Minnes-Kort

8 MB & 251 Block som kostade 299:-

 

Nintendo Gamecube - Joytech Minnes-Kort

7 MB & 251 Block som kostade 199:-

 

Vad är det för skillnad mellan dom ? Kom inte med nått flamms att Joytech

minnes-kort är dåligt för den funkar perfekt utan jag menar vad är det för skillnad att ena har 8 MB och den andra har 7 MB men dom har ju lika mycket Block det stog t.om på båda att dom hadde 251 block med plats i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Buffy

Joytech kanske gör billigare eller vad man säger

Deras handkontroller är ju oxå billigare...

Ursäkta mig nu men, Någon som vet om deras handkontroller är bra??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var och handlade för ett tag sen då kunde jag välja mellan

 

Nintendo Gamecube - Original Minnes-Kort

8 MB & 251 Block som kostade 299:-

 

Nintendo Gamecube - Joytech Minnes-Kort

7 MB & 251 Block som kostade 199:-

 

Vad är det för skillnad mellan dom ? Kom inte med nått flamms att Joytech

minnes-kort är dåligt för den funkar perfekt utan jag menar vad är det för skillnad att ena har 8 MB och den andra har 7 MB men dom har ju lika mycket Block det stog t.om på båda att dom hadde 251 block med plats i sig.

Dom verkar Fejkade. 251 block är 16MB. Och och jag vet att det står 16 MB på både Joytech och Orginal. Det står också på Kopior och Mad Catz o.s.v.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 25/06-2004 14:12:49)

Jag var och handlade för ett tag sen då kunde jag välja mellan

 

Nintendo Gamecube - Original Minnes-Kort

8 MB & 251 Block som kostade 299:-

 

Nintendo Gamecube - Joytech Minnes-Kort

7 MB & 251 Block som kostade 199:-

 

Vad är det för skillnad mellan dom ? Kom inte med nått flamms att Joytech

minnes-kort är dåligt för den funkar perfekt utan jag menar vad är det för skillnad att ena har 8 MB och den andra har 7 MB men dom har ju lika mycket Block det stog t.om på båda att dom hadde 251 block med plats i sig.

Dom verkar Fejkade. 251 block är 16MB. Och och jag vet att det står 16 MB på både Joytech och Orginal. Det står också på Kopior och Mad Catz o.s.v.

Oj ber om ursäkt det ska skall vara:

 

Nintendo Gamecube - Original Minnes-Kort

17 MB & 251 Block som kostade 299:-

 

Nintendo Gamecube - Joytech Minnes-Kort

16 MB & 251 Block som kostade 199:-

 

Men vad är det för skillnad ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

min kompis hade en Joytech memorey card som var 100 block och när han klara alla sina spel så raderades dem :rambo: han dankade nästan skallen på mig han trode aldrig att Joytech memorey card var inte orginal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min kompis hade en Joytech memorey card som var 100 block och när han klara alla sina spel så raderades dem :rambo: han dankade nästan skallen på mig han trode aldrig att Joytech memorey card var inte orginal.

Jag gissar väll på att han har slarvat med minnes kortet t.ex min grannes lill brosa kastade en kontroll mot gamecube:t och då raderade hela minnes-kortet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

han sa att hans lille bror tog en blyörst penna och rita där under minnes kortet.fast jag köper orginala mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har två originala dom funkar lika bra som mitt joytech jag har en joytech mina originaala e 4mb (fick det från PKMN colloseum) och ett 16 mb (köpt) mitt joytech e 8mb( 151 blocks )

 

alla mina minneskort funkar bra och jag har haft alla . förutom 4 mb nintendo original i 2 år

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...