Hoppa till innehåll

Final Fantasy 8


AHMEDE

Rekommendera inlägg

i CD: 2 e man i balamb (där zell och hans mamma bor) ska man hitta en captain som jag hört att det e fujjin eller rajjink(kmr inte ihåg), vad ska man göra, säg till mig från början.

Redigerat av AHMEDE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fastnade okså där förut men du ska ha dina bästa killar/tjejer när du är där,

 

Självskriven Guide...

 

1. gå till hotellets frammsida och prata med vakterna, snart säger dom att du ska hitta "The Captin".

2. Gå in il Zells hus och gå till hans mamma, pappa, och lillebror.

3. prata med alla tills lille brorsan sticker därifrån.

4. gå till tågstationen och prata med vakterna och konduktören typ 2 gånger var.

5. gå nu till hammnen och prata med vakterna längst bort ute vid bryggan, båda två. killen brevid hunden säger att "The Captin alldeles nyss var här och fiskade, han fick två fiskar och skulle äta dom dierekt".

6. gå in till Zells hus och prata med mamman tills hon bara säger samma sak 2 gånger. gå då till trappan upp och spara och sov lite.

7. gå till tågstationen och prata med vakterna som nu ligger ner på marken och ojar sig. prata med konduktören tills han säger "Kanske gick han till town center".

8. spring till hamnen och prata med killen brevid hunden igen och tryck sedan på hunden. den ylar lite och springer sedan därifrån, följ efter hunden till till tågstationen, titta på filmen och spring till hotellet.

9. möt The Captin (fujjin) och sedan The Commander (Rajjin) och The Captin (fujjin).

 

Ps. The Captin får liv av el så jör inte thunder, thandara, tandaga eller Quaselot.

& Jör draw på The Commander och ta pauma (eller vad det var) det är nämligen en GF. Och tänk på att ha mycket i liv när du har klarat The Captin, du möter nämligen BÅDA dierekt efter utan vila emellan fajterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha gör som jag i början får man ju ha zeifer ta alla 3 gf:s på honom och döda dom andra 2 sen är det bara att möta massa fiender för dina gf:s får level men inte dina chars så när dom är i lvl 30 typ då kan man döda roboten som man får möta efter elnoyle och döda honom med quesetlecotl direkt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...