K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 satt inne och spela nästan hela dan,de oskade och regna på landet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 var i finland,satt inne och läste One Piece,det renga =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (KazeN^ @ 26/06-2004 20:48:20) (Kanji @ 26/06-2004 20:28:41) Hehe.. Jag vet vad Icecrusher betyder... Men hur ser den ut. http://www.nuplas.co.uk/acatalog/icecrusher.jpg så fast annan färg.. fast dom tetades bara dom ville inte ha den för att den är så onödig å ha ;P men midsommarn har vart okej fast dem har vart bättre. Ska den krossa id, eller? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ja hade skit trist, vi va hoss nåra andra, fast ingen som jag kände var där så de blev trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 låter inte så roligt nu e jag hemma igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Själv var jag inne nästan hela dan då det spöregna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag minns kanppt vad jag gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag tycker inte midsommar e en särskilt speciell dag! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 tack men det haglade där jag var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 stod ute med far min på gården och klöv 10 kubik ved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.