Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Vi hade våra gäster till kl 03.30.. Boring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag ramlade ner och fick åka ambulans till sjukhus tråkigt! :( blödde ur huvudet aj jag skulle skrikaa :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag ramlade ner och fick åka ambulans till sjukhus tråkigt! :( blödde ur huvudet visst! Det skulle ta några dar innan du hade åtrhämtat dig och då kan du inte använda datorn. Iallafall om du fick åka ambu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 själv hade jag det okej.. vi vann 9priser på lotteriet :lol: sedan så bytte morsan bort en grej som farsan ville ha och så var det en som ville byta vår icecrusher ;P fast jag hade gärna velat ha en tipspromenad för det hände inte mycket. lite dans runt midsommarstången såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Icecrusher...? Vi dansade inte kring midsommarstången... Vi måste gå aslångt för att komma till en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag e på sjukhuset nu jag får ta paos då och då men då kommer mr.k*k(min brorsa] med min bärbara dator :lol: men ibland e mr.k*k innepå min han fick låna idag :D han hälsar alla han fick 72 timmars avstägning från fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (redigerat) Icecrusher...? Vi dansade inte kring midsommarstången... Vi måste gå aslångt för att komma till en. Ice crusher = iskrossare, en oanvändbar uppfinning som många ville ha ;P sen skulle man ju hämta löv också men det orkade itne ajg så jag sov den tiden istället =) Redigerat 26 Juni 2004 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (redigerat) Hehe..Jag vet vad Icecrusher betyder... Men hur ser den ut. Redigerat 26 Juni 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag har haft kul.. Varför blev han avstäng i 72 h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (Kanji @ 26/06-2004 20:28:41) Hehe.. Jag vet vad Icecrusher betyder... Men hur ser den ut. http://www.nuplas.co.uk/acatalog/icecrusher.jpg så fast annan färg.. fast dom tetades bara dom ville inte ha den för att den är så onödig å ha ;P men midsommarn har vart okej fast dem har vart bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Alla här verkade ha kul, (utom mickey, beklagar) jag spelade GB med min kompis och hans brorsa, lillebror och lillasyster tittade på som sagt. Donald Duck: Fräckt att sitta undre ett träd och spela GBA :D Mickey: Vad var dte du trillade ner ifrån? Midsommarstången eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 en kille som heter fredde på denna sida heter han (benjamin sysha i min byxa eller nåt)och han tacklade mej nerför entrappa så jag slog i kanten OOOOOOOOOONNNNNNNNNNTTTTTTTTTT!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.