Anderzzon Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Har en undilat (Ralf) och en kanin (Tzatziki) som e super sötta Citera
Ratchet Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Hadde en katt som blev 17 människo år, en kanin som vi fick avliva tack vare en j*vla fästing som gav hene borelia och nu har vi bara kvar ett litet fegt och gulligt marsvin men vi skall eventuelt köpa en norsk skogskatt! Citera
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag måste vara den som har mest husdjur.. Peppe (hamster) safir (hamster) putte (hamster) fiona (marsvin) smulan (marsvin) wowo (marsvin) INKL så får smulan & fiona ska ha ungar om bara några dar... 7 ungar kommer de bli.. Sammanlagt: 13 Husdjur :D Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har 1 katt 1 chinchila 1 hund har bild på hunden Citera
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 ÅÅÅÅÅhh dy måste va lyklig med såå många djur Link78 Citera
Legend_gamer Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) Jag har 1 katt 1 chinchila 1 hund har bild på hunden hur bifogade du bilden(har inte varit inne på länge)? :meddum: :meddum: Redigerat 8 Augusti 2004 av Entei Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.