Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Eftersom detta inte handlar om fuska.se utan forum.fuska.se måste jag ju göra en ny tråd :huh:

Man borde kunna se om någon är online när man är i ens press, jobbigt att dra till forumet och kolla... -.-

(efter mkt tänkande kom jag på vad jag glömt...) Man borde se hur många gr man loggat in, om dagen/sammanlagt för alltid.

Skrivet

Jovisst, den första var bäst och skönast.

Kanske inte nödvändigt, men sparar tid åt Mods skulle jag tro. Om man klickar på "Anmäl" så kan man se om det redan är anmält, isf behöver man inte göra det igen. Inga namn ska visas offentligt.

Skrivet

Eftersom detta inte handlar om fuska.se utan forum.fuska.se måste jag ju göra en ny tråd :huh:

Man borde kunna se om någon är online när man är i ens press, jobbigt att dra till forumet och kolla... -.-

(efter mkt tänkande kom jag på vad jag glömt...) Man borde se hur många gr man loggat in, om dagen/sammanlagt för alltid.

Inte loggat in det kan leda till att alla börjar tävla om vem som har loggat in flest gånger men annars var alla andra idér bra :)
Skrivet
(b @ 26/06-2004 10:13:44)

Eftersom detta inte handlar om fuska.se utan forum.fuska.se måste jag ju göra en ny tråd  :huh:

Inte loggat in det kan leda till att alla börjar tävla om vem som har loggat in flest gånger men annars var alla andra idér bra :)

ja det ´kan man. vissa kanske bara sitter och loggar in och ut hela tiden :angry:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...