Gäst Dreadlord Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Pokemon är det hemskaste som finns! Inte nog med att min lillebror väcker mig på lördagarna genom att sätta på Pokemon (på 4:an) och vrida på full volym! Dessutom så kommer han med sina nyinköpta Pokemonkort och håller dom mitt framför näsan på mig, precis som om jag skulle vara intresserad om han hade fått en babbelosaurus eller vad dom nu heter! Någon som lider lika mycket som jag p.g.a. dessa pokemon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Nope, jag är det yngsta syskonet..Pokemon är inget för mej, i 3:an så tyckte jag oxå att pokemon va inget för mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Nix verkligen inte. Pokémon är det största som hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Nix verkligen inte. Pokémon är det största som hänt mig. VA !? Gillar du det eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 det är många som älskar de här om du inte visste de cir3 :P själv är jag aningen skeptisk till allt skit som kommer bara för dom vill ha lite kosing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Ja jag gillar det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Spelen är bra, allt annat är löjligt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) Ja jag gillar det <_<eller hur pokemon är ju f*n kul :).men förklara nu dem visar inte länge pokemon i tv4 Redigerat 27 Juni 2004 av Donald Duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 hallå??!! newsflash! det e bilder på papper... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 det är många som älskar de här om du inte visste de cir3 :P själv är jag aningen skeptisk till allt skit som kommer bara för dom vill ha lite kosing OOkej det visste jag inte har inte vart på fuska på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Pokemon suger men de stör mig inget att andra gillar de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 håller med jag tycker det ***** men min lillebrorsa gillar det och tjafsar om den där pruttacho eller vad han heter! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.