Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Tycker bara att det är tråkigt Bara lite dyra papper för vad.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag tror nu efter sommarlovet kommer ingen och ha pokemon kort med sig till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Hoss oss tror jag att dom har slutat med pokemon kort!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Gillar allt förutom sk*t korten!!! samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 när pokemon var känt i min skola hade iaf ALLA !! T.O.M tjejerna Pokemon kort !! jag hade inga jag var inte intresserad av det jag hade typ 7 kort som jag fick av en kompis typ bublasar elr vad han heter och cartpee och 1 till som alla sa var bra, Chorizo elr nått glömt vad han heter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag gillar bara spelen det andra är :bah: skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 min kompis sa att vi ska börja göra jojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jojo? Jag är nog den enda som gillar korten här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Gillar inte korten så mkt.. men spelen är helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeling2bad Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 spelen och serien är hyfsade men korten är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Gillar inte korten så mkt.. men spelen är helt ok. håller med shanks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!!!kevan!!! Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 tycker också att pokemon är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.