Chihuahua Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jodå, pokémon är väldigt omtyckt, men det varierar vad man tycker. Själv vet jag tillräckligt om det för att inte vilja ha det. Till exempel varifrån namnen på vissa monster kommer ifrån är tillräckligt för att man helst håller sig undan det... Min lillbrorsa (9 år) är iaf inte intresserad av det, och det är jag glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 hallå??!! newsflash! det e bilder på papper... <_< Det spelar väll ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Tycker Pokemon är kul, både animen och spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 klart det gör! det e papper för dyra pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Men det är ju nästan världens mest populära samlarkort. ;) Samma var det med hockeybilder, de är ju också papper, men det var populärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag gillar pokèmon for att det är kul att lura småungar! Nä jag bara skojade. Jag tycker spelen är jättekul och filmerna är också ganska så bra! Därimot korten! Jag har ganska så många sällsynta. Jag och några av mina kompisar tog en gång ett dåligt pokèmon kort och klistrade på en papperslapp på. Sen målade vi en gubbe som såg ut typ som Electrode och så kallade vi honom för Croocer och sa att han var en uppgradering till Electrode!Förskole barnen gick på det men jag är inte så taskig så vi bytte inte! Det är ingen i min klass som håller på med pokèmon längre men även om ingen gör det så skulle jag inte slänga dem efter som att jag laggt ut över 500 spänn på dem! Men i lågstadiet på min skola så har typ alla pokèmon kort och byter en massa och TROR att det är as häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Kan medge att spelen var ganska kul, men avsnitten får dom banne mig göra om, om dom ska kalla det ANIME!!!! <_< <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag är emot pokemon, för att jag har blivit lurad att köpa Magic kort, hockey bilder, gogos, pogs, kulor (fast d va ganska kul) som nu bara ligger i en låda eller i hyllan! så nu e jag bara emot allt som har med pokemon att göra, spelen kan kanske vara okey men allt annat e skit!! (enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag gillar spelen och avsnitten men korten, nej tack. Jag gillade det innan tills jag insåg hur fånigt det egentligen var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Gillar allt förutom sk*t korten!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Usch min klass fick mig att köpa det. Först klistermärke sen kort, klistermärke, kort, spel, kort. Spelen går bra men kort är så dyra och så har jag ledsnat om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Gillalr allt som har med pokémon att göra. Föruton Ironier och parodier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.