minilena Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Javisst ja,du frågade om Rare Candys(Betyder Sällsynt Godis).Man får dom på lite olika ställen ute i naturen,man kan alltså inte köpa dom.Sätt Itemfinder på SELECT-knappen och testa den på lie olika plejs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 minilena...har du bara tränat upp dina pokemon eller har du använt ett fusk? i så fall så säg fusket till oss :) då e du skit sjysst B) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 :meddum: Minilena: Ok . Tack . :D Men hur har du lyckas träna upp dom till 100?! Det tar ju jättelång tid! :S :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 det går jätte snabbt och träna dom till hundra! fast om du fixar några secret base kompisar så kan du träna dina pokemon mycket. eller kör ligan några gånger så att dina pokemon får level(du behöver inte klara ligan för om du förlorar så kör igen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 men jag hade min swampert på lvl 71 när jag vann ligan!!!! så du måste träna dom rätt så mycket!!! Du ska välja aggron och så ska in groudon vara i lvl typ 60 och så ska du använda surf med nån pokemon på mightyena!!! sen fire blast/overheat på cacturne och sen earthquake med nån pokemon på sharpedo och absol pch sen ska du använda fire blast/overheat på shiftry! det var första tränaren! andra! använd surf på den dåliga dusclops och earthquake på den grymma! sen surf på bannette alltså på båda och surf på sableye! tredje!! Fire blast/overheat på båda glalie! Earthquake på sealoe och sen försök med en fissure på walrein!! Om groudon itte kan den kan du använda earthquake!!! fjärde!! använd dragonclaw på alla pokemon!!! Men sen när du får rayquaza så ska du använda outrage!!! sista!! använd fire blast/overheat på skarmory och sen surf på aggron och sen på cradily så vet jag faktiskt itte men jag brukar använda fissure eller earthquake!! Och sen på armaldo ska du använda surf! och på claydol ska du använda surf!! och på metagross ska du använda earthquake!! huh mycket att skriva!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 annars tar du bara nån bra pokémon som blaziken och tränar som f*n i victory road... kanske tar heart scale och lär fire punch.. och sen går de bara med en salamence! rätt bra att ha... fånga en snorunt och träna till glalie eller ha kyogre.. de e vad som behövs.. ta lite bara tm på salamence.. kanske fly åsså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jag tränar på vanligt vis i 15 baser dagligen+ligan+sky+routerna runt Mauville. En "guide" över ligan: Första:Fight på Mightyena och Sharpedo,eld på Shiftry och Cacturne och sedan valfritt på Absol. Andra:Psychic på hela högen=) Tredje:Fight på hela högen=) Fjärde:Dragon på hela högen=) Steven:Eld på Skarmory,Metagross,Armaldo och Cradily och sen Psychic på Claydol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Man kan också använda Ice på den fjärde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Precis... och ICE på Cradily... för att han är Grass/Rock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Om jag ska ärkänna . . . Jag fattar INGET! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 nja låååång tid till 100 men min treeco utväklades till ja nån pokemon (mins inte vad den heter) och sen blev den en sceptil. och jag vill ha sceptil på level 100 och den är på 94. ja det tar lång tid. P.S. jag har sapphire d.s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag klarade ligan med Trapinch i Level 32 Makuhita Level 15 Blaziken Level 63 Wailord Level 41 Skarmory Level 19 och Groudon Level 51 tro det eller ej. :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg