Lotus Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag har varit och kollat på fusk i den hära hemsidan till ruby\sapphire de stog att jirachi fanns vid pokemonligan men vart??? finns det not fusk så man möter jirachi förutom coloseum och gameshark??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Den finns defenitivt inte vid ligan. Och det finns inget fusk att få den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findecáno Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag vet en som har honom men han berätar int vart han hitta honom :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotus Skrivet 26 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (redigerat) Findecáno tjata och fråga snällt på han som har jirachi då kanske han beretar hur han gorde om han beretar skriv in de i den hära tråden då beretar jag ett jirachi fusk och jag kan ett de lovar jag och det funkar. Redigerat 26 Juni 2004 av Lotus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det finns inga Jirachi fusk. Man kan bara få den genom Gameshark, Game Genie och link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotus Skrivet 26 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 min kompis hade jirachi jag lovar han hade inte gameshark,game genie och linkabel det är sant om om du säger not bra fusk i den här tråden så kan jag beretta de fusket åt dig TRIFORCE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Man kan INTE HITTA jirachi, men man kan byta till sig honom eller fuska till sig honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag har han genom game genie men man kan få honom om man köper pokemon channel får man en tyofusk grey som sätter i spelet och går till ntt place och hämtar honom men han kan inte slåss då för att han e i ett kort <_< men det var vad min kompis sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 min kompis hade jirachi jag lovar han hade inte gameshark,game genie och linkabel det är sant om om du säger not bra fusk i den här tråden så kan jag beretta de fusket åt dig TRIFORCE. Det är lögn alltihop, det finns inget "Jirachi fusk". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Nej, jag har via Pokemon channel och kollat på area för att se om man kunde hitta honaom som alla kriver, men det stod: Area unkonown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag kan inte heller hitta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Jag vet att man inte kan hitta den, skulle bara klargöra allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg