0013 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 hallå har ni glömt mig,,,, var ligger skogs ön och var e is ön... vilken ruta :blink: Där där det där skogstemplet är. Och Deku Trädet. Och Makar Och Krokos, där är skogsön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (Metal OverLord @ 30/06-2004 11:58:19) HAr du inte köpt Bait Bag än? Det måste du göra. Då finns den säkert där Jaha men nu har jag Hyoi Pear. Nu har jag två frågor: 1.Var kan man lätt få Joy Pendats? 2.Var finns alla Great fairies?(den på outset har jag redan besökt) 1: Åk runt och kolla på flottar och Kojot i havet och använd Grapling hook på Bokoblins där. 2: på Gamefaqs finns nog en Fairy- Karta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Karta http://www.zeldauniverse.net/games/z10/fairychart.gifKarta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Tack. Men iaf. Jag hittar inga flottar i Great sea. Men kan man använda grappling hook på alla Bokoblins? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Ja alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Bra! Blev nästan rädd ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Man kan ta från nästan alla fiender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Kan man ta Joy Pendats från Moblins också? Och jag hittar inte Great Fairyn i G4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Nej sånna där Skull NEcklate eller nåt från moblins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ok. För jag har hittat några plattformar men jag får bara rupies av dom :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag gör en liten lista vad man kan få med Grapling Hook: RedChuCHu: ChuChu Jelly:Red. GreenChuChu: -:- :Green BlueChuChu: -:- :Blue Bokoblins: Joy Pedant. Moblins: Skull Necklaces Darknuts (riddare) : Knights Crest. De här fula fåglarna som bl.a finns på Dragon Roost: GoldenFeather. PeaHats (finns i Forbidden Woods): GoldenFeather. Det var nog allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Nej såna dära Köttätande växter: Nån ingrediens eller nåt som man ska ge till en krokos i Forest Heaven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg