Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 nu har jag fått dom där hanskarna så man kan lyfta stora sten huven.-.. men jag hittar inte is ön.... jag åkte runt forsaken fortress i typ 1 timme och hittar ingen is ö... vad e forest haven förnått?? var ligger den :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Du vet ön där du mötte Deku Tree Berevis den ligger isön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 det som du är i för tillfället och inte vet hur du ska komma vidare i.. Men säg vilket av dom jag sa! Den jag var i eller den jag kom tillbaks till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 HAR DU BUMERANGEN DÅ? oj caps lock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 var ligger den ön där man mötte trädet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Nu har jag en fråga. Hur får man ett päron? Hiaz per hade jag för mig dom hette... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Man köper ett från Beegle eller vad han heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Hos Beedle på Outset tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag kan bara köpa Bait bag, Bait och Bombs hos beedle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 HAr du inte köpt Bait Bag än? Det måste du göra. Då finns den säkert där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 hallå har ni glömt mig,,,, var ligger skogs ön och var e is ön... vilken ruta :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 HAr du inte köpt Bait Bag än? Det måste du göra. Då finns den säkert där Jaha men nu har jag Hyoi Pear. Nu har jag två frågor: 1.Var kan man lätt få Joy Pendats? 2.Var finns alla Great fairies?(den på outset har jag redan besökt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg