DoDi Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Till att börja med vad är bäst Hero Sword eller Master Sword? Hur många gånger måste man slå Ganon när Zelda skjuter pílar mot mig? //Tack På Förhand DoDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Mastersword är bättre tror jag. och du ska L-targeta på ganon, och när du ser zelda läadda en ljuspil, tryck då på R så skölden kommer upp... när han har blivit träffad tryck då på L och spring fram till honom... tryck fort som f*n på L när du e framför nånom, om du gjort rätt så ska gröna knappen på skärmen börja bli skärnformad och de ska börja låta... tryck då fort så in i helskotta på A... då stöter link in svärdet i hans panna.. och du ha klarat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Mastersword är bättre tror jag. och du ska L-targeta på ganon, och när du ser zelda läadda en ljuspil, tryck då på R så skölden kommer upp... när han har blivit träffad tryck då på L och spring fram till honom... tryck fort som f*n på L när du e framför nånom, om du gjort rätt så ska gröna knappen på skärmen börja bli skärnformad och de ska börja låta... tryck då fort så in i helskotta på A... då stöter link in svärdet i hans panna.. och du ha klarat spelet. Jepp men spelet är inte slut ännu ;) du kan fortfarande spela vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Menar du ett varv till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har hört att man ska kunna köra ett extra där Link bland annat går omkring i pyjamas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 nja, pyjamas kan man väl inte säga.. det är iallafall kläderna han hade i början, ja det kan man ha istället för den gröna klädseln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) Jag tycker det är konstigt att många säger att det är en Pyjamas. Sover man med skor på?????? Man får ju dräkten, men den är osynlig, tarv man Magic Armor får man en Magimössa. :P Redigerat 27 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg