Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Till att börja med vad är bäst Hero Sword eller Master Sword?

Hur många gånger måste man slå Ganon när Zelda skjuter pílar mot mig?

//Tack På Förhand DoDi

Skrivet

Mastersword är bättre tror jag.

och du ska L-targeta på ganon, och när du ser zelda läadda en ljuspil, tryck då på R så skölden kommer upp... när han har blivit träffad tryck då på L och spring fram till honom... tryck fort som f*n på L när du e framför nånom, om du gjort rätt så ska gröna knappen på skärmen börja bli skärnformad och de ska börja låta... tryck då fort så in i helskotta på A... då stöter link in svärdet i hans panna.. och du ha klarat spelet.

Skrivet

Mastersword är bättre tror jag.

och du ska L-targeta på ganon, och när du ser zelda läadda en ljuspil, tryck då på R så skölden kommer upp... när han har blivit träffad tryck då på L och spring fram till honom... tryck fort som f*n på L när du e framför nånom, om du gjort rätt så ska gröna knappen på skärmen börja bli skärnformad och de ska börja låta... tryck då fort så in i helskotta på A... då stöter link in svärdet i hans panna.. och du ha klarat spelet.

Jepp men spelet är inte slut ännu ;) du kan fortfarande spela vidare
Skrivet

nja, pyjamas kan man väl inte säga.. det är iallafall kläderna han hade i början, ja det kan man ha istället för den gröna klädseln.

Skrivet (redigerat)

Jag tycker det är konstigt att många säger att det är en Pyjamas. Sover man med skor på?????? Man får ju dräkten, men den är osynlig, tarv man Magic Armor får man en Magimössa. :P

Redigerat av Giga_Bowser
  • Skapa ny...