drage Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ska jag köpa mario party4 eller 5 an ?????????vaaaaaaaaaaaa jag spelar mest själv (mest för att man bara äger en kontroll) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Har du bara en kontroller ska du inte köpa någonting av dom, minst två spelare. Om du måste ha ett köp femman.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 5:an! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 ska jag köpa mario party4 eller 5 an ?????????vaaaaaaaaaaaa jag spelar mest själv (mest för att man bara äger en kontroll) 5:an finns fler användbara saker där än 4:an men som finaly_man skrev så tycker jag att du ska köpa ett Singel-Player spel istället ;) Eller spara till en kontroll till det kanske hjälper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har inte 5an men jag håller med om man ska köpa Mario Party5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 spelar mest själv vet inte om jag ska köpa nåt annat jag har bara spelat femman på 64 och trean där också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 spelar mest själv vet inte om jag ska köpa nåt annat jag har bara spelat femman på 64 och trean där också om du har en syskon som vill spela med dig så gör det annars om du inte har onödigt att du köper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg