Gäst Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 Någon som kan fusk till det? Tex. Extra fart går aldrig sönder eller något annat! Jag kan inget jag är på Antarctis eller vad det heter! Vad är ni vet ni vad Lego racers 2 är? Lego rasers 2 är ett lego sel mann bygger bilar man åker och kör stridar ibland! Hoppas ni kan hjälpa mej med fusk och hoppas ni vill köpa det om ni inta har det =) Citera
Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 1:an är bra men det finns inte lika mycket saker att göra. Nu har jag äntligen 35/35 Guld Klossar. Och har klarat sista bossen finns det fusk förästen? Citera
Bubblar Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 de spelet suger.. :lol: varför kollar du inte www.cheatplanet.com lr fusk.. Citera
Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 Finns bara ettan! Jag vill ha fusk :cry: Men det finns väll inga! Citera
linkis Skrivet 23 November 2003 Rapport Skrivet 23 November 2003 Det finns vist här är: http://www.cheatingplanet.com/cheats/pc/3781.shtml Citera
Nickeprick Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 Någon som kan fusk till det? Tex. Extra fart går aldrig sönder eller något annat! Jag kan inget jag är på Antarctis eller vad det heter! Vad är ni vet ni vad Lego racers 2 är? Lego rasers 2 är ett lego sel mann bygger bilar man åker och kör stridar ibland! Hoppas ni kan hjälpa mej med fusk och hoppas ni vill köpa det om ni inta har det =) Citera
Gäst Moonwall Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Har klarat spelet! :cool: bumpa inte gamla trådar! Citera
Gäst råttfällan Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Skrivet 5 Juni 2007 Vad hände när du fick 35 guldklossar? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.