benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 hur mycket kostar marcintosh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 det beror på vad man ska ha för en mac... Om du ska ha den nyaste os x kan kosta 10 000-20 000 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 jädrar var dyrt men vad kostar den bärbara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 en billig då och vart köper man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det beror på vad man ska ha för en mac... Om du ska ha den nyaste os x kan kosta 10 000-20 000 :D e det lika bra som pc?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Nja, jag har ingen pc hemma utan vi har mac.... iaf Jag tycker pc e bättre för mac kan inte ha cs mac kan inte ha alla spel som finns på pc mac har andra data spel som Duke nukem 3D o quake1 o doom men den har inte lika bra grafik som pc heller.... Om du har kör DN 3D så kommer du fatta för att de e inte så jätte bra grafik på de spelet... vi säger så här Mac: jobbdator Pc: speldator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jädrar var dyrt men vad kostar den bärbara? Om du menar en silvrig bärbar mac som är en g4.... de e just en sån jag skriver från nu... den kostar 10000-15000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 den va ju billigare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 mmmm.... Sådär.... De flesta tycker Mac är mycke bättre... Jag tycker båda är lika... För mac kan man bygga hemsidor på ett avancerat sett... Mac är mer avancerat än Pc... Men jag har använt Mac i 8år Jag kan dom bra som F*n... Bättre än PC... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 allt som går att köpa till mac ÄR dyrt, det går inte säga något annat. en ny proccesor kostar 15 000, och då är det inte ens den bästa! men det beror på en massa saker som är inveklade för att ni ska bli intreserade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 tror den dyraste kostar runt 30 000, men då är det ett monster man har köpt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Det är inte alls så dyrt som ni säger...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg