Hoppa till innehåll

Pokemon Fusk?


Rekommendera inlägg

Gäst anubis

ja det är det som är det roliga med spelet att råka på klurigheter och klara dom sen då känner man säg jätte nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har ett fusk till röd å blå. Om du vill ha oändligt av något item t.ex. rare candy så lägger du det på sjätte plats uppifrån. Sen flyger du till gubben som lär dig hur man fångar en pokemon och pratar med han. Sen flyg till 7:ans gym och simma vid östra sidan av ön till du möter missisingo som du dödar då får du massor av rare candy t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

jag gjorde den här tråden för att det skulle underlätta för skribenter själv har jag ett fusk till pokemon crysthal.......om du lägger in en dewgon tjej och en magmar kille båda ska vapå lv.16 och dom båda ska växa men magmar växer bara till 17 medans dewgong e på 55 lv.sen så när du går dit efter ett tag så finns dom inte kvar och det fiinns bara en kile som heter wiggadou som har en konstig pokemon den heter jag tror det var marsen eller nått eller det var magumase och han e på 35lv.och när du klarar honom vilket e super lätt om man har 50st gengar lv78.

så sprängs magumase och 30 rare candy rinner ut ur honom men efter det ska du gå till tower eller vad det heter och där inne e team rocket en fjärde gång och sen larar du honom och i ilex forrest hittar du scann mapp så tittar du på den och ser en mewtwo gå dit hanär och fånga honom med en maaster ball som låg i magumasehar testat det själv mötte mgumase men hittade inte nån scann map eller mewtwo men detta var vad min kompis sa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...