Thunder Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Varför lyder inte mina pokemon mej nån gång? En gång var det för hög level men en i lv 10 lyder inte mej när jag möter en pokemon i vilt gräs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Var är du i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Varför lyder inte mina pokemon mej nån gång? En gång var det för hög level men en i lv 10 lyder inte mej när jag möter en pokemon i vilt gräs menar du t.ex om du använder razore leafe så använder den CUT det kan vara så om du har linkat pokemonen till dig så hände med min BLAZIKEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Det beror på hur många nålar du har.Kolla instruktionsboken du får med spelet,där står det vilken level dom lyder upp till,även om man har bytt till sig dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 men lv.10?hmm....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Dem lyder från level 10 i början,20 efter första gymet tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Han kanske har linkat dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 det borde du ha gjort :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg