egget91 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Måste man ha counter strike för att kunna spela counter strike condition zero? :( HOPPAS INTE :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Billytim Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Nej man behöver inte vanliga CS för att spela CS: CZ som tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Om du ska ha CS:CZ till att spela på internet så ladda hem 1.6 istället än att köpa.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 JAG SKA INTE SPELA PÅ NÄTET. JAG HAR INTE ENS BREDBAND ELLER ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Man kan spela CS:CZ utan internet t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peppe Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 jag har cz och inte cs instalerat och det funkar bra va :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 nån stal min cd-key så jag kan inte spela :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 stal din cd-key?! hur kan man stjäla en cd-key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.