Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Nej, bara i Röd och Blå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 nepp jag tror inte det. och zyper en del säger att det är en bug så jag trodde det men det är ett virus fast bra om man ska fuska fast det är inge roligt att fuska det är roligare att klara spelet utan att fuska tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 OKI TCK ÄNDÅ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Precis. Fuskar man ut spelet så har man ju inget att göra sen på det. Då är det ju inte lönt att man köper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 just det varför fuska? det är roligare att klara utan att fuska och om man absolut ska fuska så gör det när man klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Ja, men nu återgår vi till ämnet istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 just det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag har crystal onix fick den av gameshark VAR HITTADE DU GAMESHARK? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Mit lag på crystal är: mewtwo ho oh lugia typlosion arcanine mesdrevus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 vilka levlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jabbe Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 vadå lag :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 vadå lag :?: E du ny eller.... Pokémon Lag förståss!! :roll: :twisted: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg